Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Johanna Bergefur - 27 december 2009 17:35

Ja nej nu skiter jag i bloggsida.se. Kom in på den idag igen men sen cp:a den sig igen så nu blir det den här sida. Tyckte dock om den andra sidan men det är som det är. Den här fungerar i alla fall. Hade skrivit ett rätt så långt inlägg innan den stängde ner igen. 420 ord för att vara exakt. Men nu får jag börja om istället. Tycker om att blogga när bloggen inte lägger ner. Det ärett bra sätt att varva ner på och få ut sina tankar och känslor. Jag menar man kan ju sitta här och gråta över något medan man skriver om det eller så kan man sitta och skriva ut massa svordomar om man är riktigt arg. Man kanske inte ska börja svära medan man skriver eftersom det förmodligen bor flera i huset. Man kan dock göra det om man känner för att åka in på ett mentalsjukhus men tror inte att det känns så lockande för många. Även för de mentalsjuka.


Påtal om ingenting egentligen så har jag ju tränat för Annette två dagar i rad nu och det var så otroligt roligt. Ettan var så himla fin.

Igår så smällde någon raket vid ridhuset så ettan for iväg och galopperade med huvudet rakt upp. Sen försökte hon på sig nått som jag tror hon själv blev lite rädd för. Hon lyfte ryggen en aning, som om hon tänkte bocka men slutade genast när hon kom på sig själv. Tror hon blev arg för att jag satt och höll henne i munnen heöa tiden. Jag är lite som en kille i vissa situationer. Jag kan inte göra två saker samtidigt. Så medan jag koncentrera mig på sitsen glömde jag bort händerna och då blev damen arg. Sen när hon kom på sig själv med "bockandet" så gick hon tillbaka till att bara skaka på huvudet. Hon är rolig hon. Men idag så gick hon ju så otroligt bra. Hon var fin från början till slut. Hon är så fin så fin=D Och det tycker Annette också. Jag ska börja rida för Annette nu. Det ska bli skönt att slippa "Strul-JennyMy". Dessutom så är ju Annette så mycket bättre än henne. Med Annette som tränare och boken som jag fick i julklapp är Ettan och jag ett oslagbart team på tävlingsplatserna=D

  

Nej nu ska jag ta och avrunda det här. Det är snart mat och jag är hungrig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards