Livet Enligt Johanna

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

Latdag

Av Johanna Bergefur - 24 januari 2010 22:22

Idag var det en till sån där latdag. Jag red i alla fall och gjorde stallet men inte så mycket mer än så.. Gick inte ut i stallet förren typ kl 2. Inte bra. Red i alla fall Moa och mamma red Ettan. Moa gick bra idag=) Hon var lite seg och jag vill inte att hon ska bli som förut igen=( Tyckte om det nya Moa. Sen när vi galoppera så var det roligt igen tror jag^^ Ingen back-ut spark idag! Positivt! Hon är så underbar=) Hon, Ettan och Valle<3 Bästa. Oki hade blivit antingen biten av en av de andra hästarna eller så hade han fastnat i något, på mulen=/ Han hade ett sår. En hudflik. Vette fan vad han har gjort eller vad någon av de andra har gjort. Det var inte stort som tur var=)

  

Ida och Pappa är magsjuka.. Great. Vill verkligen inte bli magsjuk. Hatar det, hatar det, hatar det. Jag har hellre svininfluensa i 1 månad än va magsjuk i 1 vecka-.- Uschabuscha..


Nej ingen insperation kommer in i den här hjärnan idag. Är så jäkla trött och kanske inte varit jättesugen på att blogga. Men om man är med i en bloggtävling så är man!

 
 
Ingen bild

Cecilia Waxin

25 januari 2010 11:03

Ses i helgen. köper busskortet så fort pengarna trillat in på kontot.

Vi ses -Puss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Bergefur - 23 mars 2011 20:28


Ida hoppade Ettan idag, hon har ju hoppat henne lite då och då för att öka hennes självförtroende. Idag skötte sig Ettan superbra! Det har ju gått bra för Ida, sist hon hoppade så hoppade hon 75 cm!:) Idag höjde vi till hela 80 cm!^^ 5 cm mer än förr...

Av Johanna Bergefur - 1 januari 2011 21:53

Kom hem från bröllopet för ca 1 timme sedan och då var det bara direkt ut i stallet och natta:) Det var ett trevligt bröllop med god mat och fina tal. Efter en lång dag borta så är det ganska skönt att vara hemma;)   Imorsen skulle jag gått upp k...

Av Johanna Bergefur - 18 februari 2010 21:32

Nu är jag tillbaka efter ett rätt så långt brake.. I alla fall idag. Jag är väldigt stressad så jag försöker få bort tvånget med att vara inne på internet men det går inte så bra. Om jag bara kunde koncentrera mig på uppsatser och prov istället för f...

Av Johanna Bergefur - 6 februari 2010 22:30


Idag var jag i ridhuset och tränade dressyr med Ettan, utan tränare då:) Det gick såååå himla bra! Hon var jättefin och jag behövda bara ta ut foten ur stigbygeln 2 gånger x)  Jag hade lite problem med öppnan i början men sen hjälpte mamma mig och då...

Av Johanna Bergefur - 4 februari 2010 22:01


Jättesnygga transportskydd nu till salu   Endast provade. Finns i strl Full och Cob För ENDAST 450 kr för både fram och bak. Säljes pga att hästen inte kunde ha dem   Frakten betalas av köparen   Kontakta mig genom att kommentera bloggen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards