Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 9 januari 2010 13:10

Ja som det står på rubriken så var det skolstart i torsdags=( Många vet ju att jag har lite svårt för skolan. Men den här terminen började faktiskt bra! I fredags skulle engelskaläraren läsa upp en av våra uppsatser inför klassen, hon ville ge ett exempel på en bra uppsats. Vilken läste hon inte då? Min! Juste! Haha, blev väldigt chockad faktiskt, tyckte det gick skit när jag skrev den men det visade sig att skit blir bra ibland, MVG bra till och med=D Ska väl ta tag i skolan nu ordenltigt. Sista terminen och allt. Håller på med projektarbetet, planerar träningar. Ska bli medlem i BRF (Björklinge ryttarförening) och gå ur GRK (Gimo ryttarklubb) eftersom dem inte svarar på mina mejl. Behöver vekligen grönt kort!  Har ju t'nkt att om jag får bra betyg i engelska och projektarbetet har jag större chans att komma in på den högskolan jag vill komma in på. Och en sak mindre att göra nästa år. Ska ju plugga upp betyget och lägga till en kurs efter studenten. Naturkunskap B och sen plugga upp betyget i matte!=( Vill så fruktansvärt mycket komma in på djursjukvårdarutbildningen! Ska göra högskoleprovet också förstås.

Nu har det ju varit så fruktansvärt kallt så ridningen blir inställd hela tiden! Jag är så fruktansvärt ridsugen måste jag säga! Men det är varken snällt mot hästen eller mig att arbeta när det är så kallt som det är. Luften blir ju så torr. Man orkar inte lika mycket liksom. Men när det är så kallt som det är så blir det ju jättefint väder att fota i. Har fotat lite grann men inte så mycket. Blir väldigt fina bilder!=)   Från hagen   Julietta

Ettan och jag=D  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards