Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 28 januari 2010 22:39

Nu skriver jag ett sånt där sent inlägg igen=( Vill inte göra det men tänker inte på det förren på kvällen...

Idag gick jag upp och hade planerat att åka till skolan. När jag vakna mådde jag lite illa men jag tänkte att det går väl över. Jag satte mig i bilen och då hade illamåendet blivit värre men jag tänkte fortfarande att det går väl över. Sen när vi nästan var vid motorvägen så stod jag inte ut längre. Jag trodde allvarligt att jag skulle spy. Så jag sa till mamma och pappa att jag skulle åka hem direkt när vi kom till Uppsala men de sa att det går inte att gå hem nu så då skjutsa de hem mig<3 Fick självklart dåligt samvete då mamma hade bråttom till jobbet men hon bestämde sig för att stanna hemma också. Jag kom hem, tog en hink med mig in på rummet och somna om. Jag sov till kl halv 12 och när jag vakna så mådde jag inte speciellt illa längre. Så jag började äta. Och nu sitter jag här och mår illa igen. Om jag nu mår illa imorgon bitti så ska jag bara dricka vatten och inte äta någonting alls! Jag vill verkligen, verkligen, verkligen vara frisk till på lördag! Cilla kommer ju då och jag har träning!<3 Vill inte må illa då, vill inte=( Jag ska inte! Om jag så ska stoppa fingrarna i halsen och spy bara för att få bort det! För jag mår ju bara väldigt illa, jag spyr inte. Irreterad blir jag! Okej, haha. Nu sitter jag och skriver om spya. Inte det roligaste att läsa om kanske xD Sorry=P


Men jag ska sova nu och hoppas att jag mår bra imorgon. Får ju veta betyg på det där muntliga engelskagrejen då också!

Hihi, eftersom det här ska va lite av hästblogg också kanske jag ska skriva att hästarna stod idag på grund av mitt illamående! bläsch...


Godnatt gott folk!=) Hejs svejs leverpastej. Ciao. Goodbye. Au revoir (?).. Ja ni fattar principen=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards