Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 23 januari 2010 20:01

      Ja idag var jag på träning. Ända borta i Knivsta! Tog 1½ timme att åka dit och 1½ timme hem, förstås=P Jag är inte dum, det var till projektarbetet=D När vi kom dit så var det hoppträning medan jag skulle rida dressyrträning-.- Eva hade ringt och kollat om det var ledigt och det skulle tydligen ha varit det men så var det inte det.. Det var ju kul.. Men det gick bra ändå=D Tur att man har en häst som inte känner sig pressad och stressad av många hästar^^ Men i början trodde hon att vi skulle hoppa så hon ladda så fort man kom nära ett hinder framifrån^^ Söt hon är då<3 Eva sa att både Jag och Ettan har utvecklats jättemycket=D Då måste jag ju bara säga tack till Ylva Odelberg och Annette Simson som har hjälpt mig, mamma och Ettan=D

  

När vi var påväg hem så stannade vi för att handla i örbyhus. Jag följde inte med för jag luktade som en skunk men jag gick ut för att kolla till Ettan när det tog sån jäklans tid. Då hörde jag ett pysande ljud och efter ett tag så hörde jag att det kom från ett däck på transporten! Och jag ba: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Men som tur var kom vi hem i alla fall=) Men nu ska ALLA däcken bytas ut!

  

Nästa helg kommer Cilla lilla hit=D De ska bli kul. Hon ska fota mig på träningen sen dagen efter ska vi rida på Moa och Ettan<3 Myyys=D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards