Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 12 januari 2010 20:57

Gud så trött jag är idag! Har ingen insperation över huvud taget idag. Därför kommer inte blogginlägget bli så långt.

Jag behövde inte rida idag eftersom mamma skulle på träning och eftersom jag är så trött som jag är så struntade jag i det. Men imorgon ska jag väl rida i alla fall (är hemma från skolan på onsdagar tills jag hittar en annan praktikplats). Ska försöka få praktik via Ylva Odelberg som är mammas tränare. Hon är också djursjukvårdare och det är ju det jag vill plugga till=) Men problemet är att hon arbetar på Ultuna så chansen är typ minimal men fråga kan man ju alltid. Om det inte går så funderar jag på att kolla upp Thilde Höök (Bonde söker fru-thilde). Bor ju rätt nära månkarbo, problemer skulle väl vara bussarna, vet ju inte exakt vart hon bor. Egentligen tycker jag inte om Islandshästar men det spelar inte så stor roll vilken ras det är, bara personerna är trevliga och verkar som en trevlig tjej. Om det inte fungerar vet jag inte vad jag ska göra. Vill verkligen inte vara kvar på GRK eftersom min handledare är min föredetta tränare som jag är väldigt arg på. Jag är nog lika envis som hon är. Vi hade ett uppehåll i träningarna förra terminen eftersom hon skulle till Thailand. Hon sa att hon skulle kontakta mig när vi börja igen. Gjorde hon det? NEJ. Det här var i december tror jag. Har hört av sig alls sen dess? NEJ. Jag anser att det är hon som ska kontakta mig, därför tänker jag inte vara där något mer. Det är ju inte bara därför heller. Allt är så himla oplanerat. Man kommer dit, gör det man ska sen ska handledaren komma vid 12. Vid 11 får man ett samtal: "Jag är lite sen, kommer vid 2". Sen kommer hon inte förren vid 3 och då har bussen gått för en halvtimme sen och jag måste vänta på nästa buss som går halv 5! Nej det funkar inte helt enkelt.

Jaja, nog med tjat. Kommer väl skriva lite imorgon om hur det gick med ridningen=) Alltså ridningen imorgon, det här vart väldigt invecklat och krångligt men hoppas ni förstår ändå^^

Tänker lägga dit en bild på min älskling Ettan=D(som jag vanligtvis gör^^)      

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards