Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 15 januari 2010 12:12

Sitter i skolan och ska arbeta men tekniskt sett har jag faktiskt 3 minuter kvar av rasten. Har dessutom inget papper på vad jag ska göra så är helt lost. Dagen har varit rätt bra än så länge. Men Anna kommer tydligen inte idag så jag hade engelska första timmen sen resten av dagen har jag "studietimme", alltså för det flesta elever håltimme. Kuuuul! Nej inte direkt. Ida åkte hem och fick skjuts av pappa ,eftersom han åkte från Gävle till Uppsala och tog en omväg för att skjutsa hem Ida. Hon mådde dåligtså hon åkte hem efter engelskan men jag ville vara kvar på projekttimmen men nu är Anna inte här! Kul! Skitskola-.- Har ju 4 km hem på en oplogad gångväg-.- Men nu kommer Ida och hämtar mig med fyrhjulingen. Kallt! Men bättre det änn vara kvar här.

Antonia och jag har nu bestämt att vi ska träna på fredagar efter lunch och Tisdagar timmen före lunch. Då har vi antingen projektarbete eller studietimme så då kan man gå och göra något nyttigt:) Och då slipper man vara kvar efter skolan också:) Kortet kostar runt 260 kr för en månad. Jättebilligt och bra:)


När jag kommer hem ska jag rida ut själv.. Hatar det men måste. Imorgon är det ju träning så det är dags att jag börjar göra det. Det kommer säkert gå bra. Är bara lite nervös över att gå förbi ladugården men det ordnar sig. Jag är inte rädd, jag är inte rädd, jag är inte rädd! Så nu fixar det sig:) Nej men hon är jättesnäll egentligen, det är bara jag som är lite fånig.

  

Min beebis som har fyllt 10 i år:( Gammal hon har blivit. Om vi ska ta föl på henne så kommer säkert tävlingarna försvinna men vi måste ju göra det innan hon fyller 14. Det är ju första fölet. Usch vad hemskt:( 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards