Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 18 januari 2010

Moa

Av Johanna Bergefur - 18 januari 2010 23:32

Moa är en sån underbar ponny. Om hon inte hade brutit benet när hon var yngre så skulle hon ha blivit en riktig tävlingsponny. Älskar att rida henne. Tycker det är lite roligt med back-ut sparkarna och lite stutsig i galoppen. Hon har lite humör men gillar henne så otroligt mycket ändå. Skulle vilja träna henne och sådär men hennes ben håller säkert inte för det.

Red dressyr på henne i ridhuset idag och det var så roligt! Jag märker hur jag har förbättrats som ryttare. Kan hantera henne på ett helt annorlunda sätt nu och hon går mycket bättre. Det var några back-ut sparkar och lite stutsig i galoppen men annars var hon jättefin=) Lilla tjejen. Skulle så gärna vilja rida henne ett år till och strunta i betäckningen men jag bestämmer inte det tyvärr. Men men hon är ju rätt ung än så länge. Jag får ju tänka på det också=)

  

Det räcker nog för ikväll. Jag orkar inte skriva mer. Är så himlans trött. Slänger upp en bild på underbara Muppan också<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards