Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 20 januari 2010 22:34

Idag blir det ett väldigt kort inlägg eftersom det blev så sent och jag ska upp till skolan imorgon.

Jag longera Ettan idag, så hon fick gå utan ryttare på ryggen. Tömköra blir så jobbigt i den här djupa snön så det fick bli longera. Självklart är hon så duktig så duktig. Man sätter på tränset, gjorden och inspänningstyglarna på typ första hålet och hon går så himlans fint. Hon är väldigt duktig på det där^^ Hon var jättefin ida. Arbetade på och tyckte det var roligt. Hon lyder väldigt bra. Prr och smackningar tar hon direkt. Vilket är jättebra. Det ändå hon har svårt för är avsaktning till skritt. Hon travar hellre sakta eller gör halt. Men det övade jag på jättemycket idag och till sist skrittade hon när jag sa till henne. Duktig tjej.

Fotade hästarna lite idag också, de sprang omkring som tokar men det vart inte så bra bilder. Det är svårt att vara på alla ställen samtidigt=P


Nej nu får det räcka för idag. Ingen bild blir det heller. Ska försöka på ett roligare inlägg imorgon=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards