Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Johanna Bergefur - 14 januari 2010 20:04

Red Muppis Pluppis idag. Hon var jättepigg!=) Hon har ingen bra skritt och brukar inte röra sig så fort men nu på sista tiden så har gått på som bara fan och idag så SKRITTADE hon ikapp Ettan=D Hon tycker nog att det är roligt att inte ha så mycket krav på sig. Skogsmullehäst, det är Moa i ett nötskal. När vi fattade galopp så flög hon iväg i världens språng sen låg hon 3 cm från Ettans rumpa hela tiden. Hon blir så jäkla stark så det är svårt att sakta ner henne och när man väl lyckas kan man inte släppa efter på tygeln för då flyger hon fram igen. Men det är kul att se livsglädje i henne, annars ser man bara det när hon ska få mat=P Men hon är så fin så fin=)

  

Ska ha träning för Anette Simson på lördag, gud vad kul det ska bli. Är jättetaggad och Cilla ska med och fota=D Få lite bilder och så. Bra! Mamma och pappa har filmat rätt mycket på mig och Ettan men det är så sjukt för det går inte att redigera de filmerna på moviemaker, det är fel filformat. Så då måste man göra om formatet och det tar flera timmar för en film, kul-.- Men får försöka hitta på något annat sätt.

  

Sen ska jag faktiskt börja gå på gymmet. Det är en del av mitt projektarbete. Det ska bli kul. Ska gå med några kompisar. Nu ska jag komma i form!=)

Sen hade vi religion idag i skolan och vi skulle får reda på betygen på det där "Jag och kristendomen" och det första han frågar är "Går det bra med arbetet?". Jag blev helt chockad, jag sa att jag skickat in det men han hade inte fått det. Hade skickat första frågan och den hade han fått. Han sa att han blev så besviken när han intge fick in resten för han tyckte den första frågan var så bra skriven=) Det är bra=) Så det första jag gjorde när jag kom ut därifrån var att skicka arbetet igen. Det är lite irreterande när man vet att man har gjort det. Väldigt irreterande.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards