Livet Enligt Johanna

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Johanna Bergefur - 4 februari 2010 22:01

Jättesnygga transportskydd nu till salu


Endast provade. Finns i strl Full och Cob För ENDAST 450 kr för både fram och bak. Säljes pga att hästen inte kunde ha dem


Frakten betalas av köparen


Kontakta mig genom att kommentera bloggen eller maila mig på Halloonsodaa@hotmail.com :)


    

Av Johanna Bergefur - 4 februari 2010 21:52

I tisdags gick jag inte till skolan eftersom jag inte vet hur jag ska göra med psykologin och inte vill jag prata med läraren om det heller. Jag bara orkar inte ta tag i problemet... Igår var jag hemma för att hovslagaren skulle komma men han kom inte-.- Hans fru hade tandvärk och de hade bara en bil tydligen. Men han kanske skulle komma på onsdag och då får Ettan snösulor<3 så då slipper man dessa snöstyltor:D Yey:D Sen idag var jag hemma eftersom tågen var inställda. Idag ville jag verkligen åka. Känner att jag måste gå till skolan nu även fast det har varit skönt att vara hemma nu när jag känner som jag känner. Men idag var det ridning och hade velat visa att jag har utveckats men får väl ta det någon annan dag då..

Hade tänkt rida idag eftersom det inte blev någon igår MEN vad händer inte då? Jo Snöööööstorm typ.. Okej inte riktigt men man har ingen lust att rida när det kräksnöar ute-.- Det slutade snöa vid typ halv 4 och då var det ju nästan mörkt.. Kul kul.. Inte riktigt men imorgon blir det förhoppningsvis ridhuset. På lördag och söndag SKA jag rida ut så hon får gå ute också och inte bara i ridhus. Får så dåligt samvete:( Dessutom så ska jag berätta något förjävligt. Jag ville verkligen tävla på Gimo den 28 mars men nu är det så att mamma ska börja rida lag och då har hon tävling då!!! vadå otur????? Mitt projektarbete kommer att gå åt skogen helt-.- Jag kommer att få IG.. Det finns ju förihelvete inga tävlingar här omkring. Hatar det, hatar det!!

  

Aja. Nu ska jag göra något vettigt. Funderar på att läsa en bok som är sååååååååå bra. Den handlar om den lodräta sitsen. Bäst är den:) Lägger kanske upp en bild på senare men bilderna ligger fortfarande kvar i kameran:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards